Welkom bij Lionsclub Groningen-Host

In het hart van Groningen, te midden van de levendige gemeenschap die onze stad rijk is, bevindt zich Lionsclub Groningen-Host. Wij zijn een groep gedreven individuen die de kracht van verbinding, gemeenschap en wederzijdse ondersteuning belichamen. Onze club is meer dan alleen een netwerk; het is een familie van gelijkgestemden die zich inzetten voor het welzijn van onze lokale en regionale gemeenschap.

Onze Missie

Onze missie is helder: het leveren van een actieve bijdrage aan de samenleving door middel van vrijwilligerswerk, financiële ondersteuning en het organiseren van evenementen die het welzijn van onze gemeenschap ten goede komen. Wij geloven dat we, door samen te werken, een significante positieve impact kunnen maken op het leven van mensen om ons heen.

Wat Wij Doen

Bij Lionsclub Groningen-Host omarmen we een breed scala aan activiteiten:

• Steun aan Goede Doelen: Jaarlijks organiseren we de wijnactie ten bate van ZINN, waarbij we fondsen werven om concerten en evenementen voor de bewoners te financieren.
  • NL Doet: We zetten ons actief in tijdens deze nationale vrijwilligersdag door praktische hulp te bieden aan diverse projecten binnen onze gemeenschap.
  • Ondersteuning van Lokale Initiatieven: Van onderwijs en cultuur tot sociale ondernemingen, we zoeken voortdurend naar kansen om lokale projecten te ondersteunen die onze stad verrijken.

Onze Bijeenkomsten

Eens per twee weken verzamelen wij ons bij Kaap Hoorn, een sfeervolle locatie die de geest van onze club weerspiegelt. Deze bijeenkomsten zijn het kloppende hart van onze organisatie, waar we ervaringen delen, actuele thema's bespreken en plannen maken voor toekomstige projecten. Het is een tijd van kameraadschap, inspiratie en gezamenlijke planning.

Doe Mee

Ben je gepassioneerd door het maken van een verschil in je gemeenschap? Wil je deel uitmaken van een netwerk van positieve, impactvolle mensen? Dan nodigen we je uit om kennis te maken met Lionsclub Groningen-Host. Samen kunnen we meer bereiken, samen kunnen we helpen om onze gemeenschap te versterken en te verbeteren.

Contact

Heb je vragen, suggesties of wil je meer weten over hoe je deel kunt uitmaken van onze club? Neem contact met ons op via groningen.host@lions.nl We horen graag van je!