04/04/2024

Het is met grote trots dat wij, Lionsclub Groningen-Host, de aankondiging doen van onze aankomende wijnactie in november 2024. Elk jaar komen wij samen voor een nobel doel: het ondersteunen van de bewoners van ZINN door middel van de financiering van concerten, georganiseerd in samenwerking met de Stichting Vrienden van ZINN. Ons doel is om jaarlijks minimaal €2.000,- te verzamelen om deze concerten mogelijk te maken en daarmee een glimlach te toveren op het gezicht van iedere bewoner.

Dit jaar zijn de details van onze selectie wijnen nog een verrassing. Onder de bekwame leiding van een erkend vinoloog, zullen we binnenkort een verfijnde selectie van wijnen onthullen die niet alleen uw smaakpapillen zullen betoveren, maar ook bijdragen aan een prachtig doel. Deze exclusieve wijnen zullen binnenkort beschikbaar zijn voor bestelling door onze leden, hun vrienden, en relaties.

Door deel te nemen aan onze wijnactie, draagt u direct bij aan het mogelijk maken van de concerten voor de bewoners van ZINN. Elke fles wijn die u aanschaft, helpt ons dichter bij ons doel te komen. Blijf op de hoogte voor de onthulling van onze zorgvuldig geselecteerde wijnen en de start van de verkoop.

Laten we samenwerken om de kracht van gemeenschap en solidariteit te tonen. Doe mee met onze wijnactie in november en help ons een verschil te maken in de levens van velen. Uw steun heeft de kracht om de wereld een beetje mooier te maken, een glas wijn per keer.

Met hartelijke groet,

Lionsclub Groningen-Host